prztyczki

Prztyczki w DC i sojusz z Manchester United – Deadpool w pigułce

Deadpool 2 robi ogromny postęp marketingowy, a to oznacza, że ​​dostajemy dużo nowych materiałów z sequela. Ale ponieważ chodzi o franczyzę Deadpool, o której mówimy, ostatnia seria reklam zawiera ostre prztyczki w stronę innych wielkich filmów o superbohaterach, takich jak Avengers: Infinity War lub (jak w powyższym przykładzie) Batman v Superman!

 

Scena w klipie opiera się na tym, co widzieliśmy we wczesnych zwiastunach Deadpoola 2 – mianowicie z Wade’m wracającym do domu, próbującym wyjaśnić spóźnienie. Wracającym, oczywiście, do swojej uroczej dziewczyny Vanessy (Morena Baccarin). Spośród wielu lekceważących linii Wade rzuca się, tłumacząc się:

Walczyłem z peleryniastym [CENZURA], ale potem odkryłem, że jego mama ma także na imię Martha.

Jest to bezpośrednie odniesienie do osławionego tzw. Momentu Marthy z filmu Batman vs Superman: Dawn of Justice, który próbuje wnieść skomplikowaną metaforę społeczno-polityczną do punktu kulminacyjnego. Zarówno matka Clarka Kenta, jak i Bruce’a Wayne’a mają na imię Martha , co miało tłumaczyć nagłą zmianę relacji Batmana / Supermana, od intensywnej rywalizacji, po olbrzymią przyjaźń. Fani wciąż kpią z tego nagłego przejścia i „Momentu Marthy”, który był klapą w filmie Zacka Snydera.

Jeśli oglądałeś te zwiastuny do DP2, wiesz, że to ukłucie w uniwersum DC nie było jedynym. To, które odbiło się największym echem było sceną, w której Cable trzyma Deadpoola w ciasnym uścisku znanym z kung fu, podczas gdy Deadpool zastanawia się nad mroczną, przerażającą misją Cable’a. Dialog, który już ‚certyfikowanym cytatem’, brzmi:

To takie mroczne  – jesteś pewien, że nie jesteś z DC?

Patrząc na zgodne pierwsze opinie o nowym Deadpoolu, odniesienia do innych superbohaterów i postaci popkultury będą bardzo bogatą częścią filmu. Chociaż ciągłe prztyczki w DC wydają się być bardziej zbliżone do kopania leżącego – po klęsce, którą była Justice League, DC prawie nie ma za sobą prawdziwego ‚szumu’. Wszyscy czekamy na pierwsze sceny z Aquamana, aby ożywić trupa kina DC – oraz oficjalne potwierdzenie, jak wygląda seria nadchodzących filmów.

Tymczasem Deadpool 2 i Avengersi są gotowi wygrać wczesne lato dla marki Marvel. Czarna Pantera rozpoczęła rok od świetnego przyjęcia i kasowego rekordu, a Ant-Man and The Wasp zamkną wielki dla Marvela rok późnym latem. Nie trzeba dodawać, że konkurencja między dwiema franczyzami została oficjalnie przeprowadzona – a Marvel, (oczywiście) wygrał.

Deadpool 2 ma być pierwszym wielkim hitem, który rzuci wyzwanie iście królewskim rządom Avengers: Infinity War i nikt chyba nie zrozumie tego lepiej niż sam Deadpool.

W nowym spocie telewizyjnym poniżej, międzynarodowe supergwiazdy Manchester United są ubierane w oficjalny merch Deadpoola. To dopiero początek, ale kończy się na DP zarządzającym kolejnym atakiem na Avengersów :

„Widzisz, kiedy tworzysz sequel, musisz się bardzo bardzo postarać, lub po prostu zostać pogrzebanym przez Infinity War.”

Cytat ten działa również jako meta-żart o tym, jak Deadpool 2 przechodzi obecnie promocyjne przeciążenie. Widzieliśmy nowe spoty telewizyjne lub irytujące, prześmiewcze filmy promocyjne wypuszczane codziennie. Nie wykazują one żadnych oznak spowolnienia, dopóki sequel nie pojawi się w kinach w tym tygodniu.

Pierwsze reakcje na DP2 prawie jednogłośnie głosiły, że sequel jest ulepszeniem oryginału. Ogólny konsensus jest taki, że choć film jest bardziej agresywny i brutalny niż pierwszy. Ma także mocniejszy humor, ciekawszą akcję i zabawną mieszankę więzi X-Menów i niespodzianek popkulturowych. Innymi słowy, wygląda na to, że DP2 będzie potrójnym zwycięstwem superbohatera/komedii/filmu akcji, który posłuży jako kontynuacja mrocznych i tragicznych wydarzeń z filmu Avengers: Infinity War.

Box office filmu będzize szczególnie interesujący do obserwowania przez  kilka następnych tygodni. Ciekawie będzie oglądać po prostu Deadpoola 2 spowalniającego i / lub zatrzymującego rekordowy wynik Infinity War; a potem, jak trudno DP będzie musiał walczyć, aby utrzymać tempo, kiedy ‚Solo: A Star Wars Story’ trafi na ekrany tydzień później.


Źródło : Comicbook, Comicbook

Facebook Comments
Kliknij:
0