plakat

Pierwszy plakat Deadpool 2 oraz nietypowa akcja marketingowa

Pierwsze szkice akcji marketingowej z Deadpoolem!

Pierwszy plakat z sequelu Deadpool został opublikowany jakieś 23 godziny temu, a teraz wiemy, że pochodzi on ze specjalnej edycji Good Housekeeping – czasopisma, które dzieli artykuły na temat przepisów kulinarnych (no wiecie którą stroną faszerować indyka oraz dlaczego wasz indyk tórego faszerujecie wydaje gdakania rozkoszy), diety i zdrowia, a także utworów literackich. Może się to wydawać nie na miejscu dla filmu o superbohaterach, który koncentruje się na pełnej akcji choreografii   i surowym humorze, ale pasuje do serii Deadpool jak ulał.

Nie tylko to jest ciekawe, że Deadpool pojawia się na okładce,  ale w środku znajdziemy przepisydla takich potraw jak „D’s Spiced Nuts” i „Creamy Clam Skinny Dip„.  Nie będę wam tego tłumaczył, ale każdy fan Johnnego Sinsa oraz czarnej strony z biało-żółtym logiem powinien to rozkminić 😉

„Upór Deadpoola, by być w dobrym gospodarstwie domowym, był imponujący – początkowo nie mieliśmy pojęcia, kim on jest, nie mówiąc już o tym, że był fanem tego magazynu” – powiedziała Jane Francisco, redaktor naczelna Good Housekeeping. „Ale po wielokrotnych próbach zignorowania jego … pasji … doszliśmy do kompromisu. Mógł pojawić się w jednym numerze, jeśli obiecał, że przestanie zostawiać pakiety opieki w domach naszych redaktorów i zgodzi się utrzymać odległość 50 stóp od biur Good Housekeeping i naszych pracowników. „

Po latach cotygodniowych e-maili i niezliczonych gołębi pocztowych, Good Housekeeping w końcu oddzwonił„, powiedział Reynolds wcielający się w Deadpoola. „I chociaż to marzenie się spełniło, najwyraźniej mamy bardzo różne opinie na temat definicji” świątecznej wyżerki „.

Deadpool 2 zawita do kin 1 czerwca 2018 roku, a w nim zobaczymy Ryana Reynoldsa jako Deadpool, T.J. Miller jako Weasel, Brianna Hildebrand jako Negerson Teenage Warhead, Zazie Beetz jako Domino, oraz Josha Brolin jako Cable. Reżyseria: David Leitch.


 

Facebook Comments
Kliknij:
0